In een korte tijd heb ik al veel ervaring opgedaan, in een breed scala aan functies en soorten organisaties.

Facility Manager bij Terre des Hommes

Sinds oktober 2021 ben ik middels Facility Service interim Facility Manager bij het hoofdkantoor van Terre des Hommes Nederland in Den Haag. Terre des Hommes is een stichting die als doel heeft om kinderuitbuiting waar dan ook ter wereld zo veel mogelijk te voorkomen. Binnen deze functie ben ik verantwoordelijk voor alle facilitaire zaken binnen de hoofdlocatie. Hieronder valt een diverse scala aan werkzaamheden, waaronder:

  • Aanbesteding nieuwe koffiemachines;
  • Herziening schoonmaakcontract;
  • Implementatie van veiligheidsvoorzieningen, -installaties en -protocols;
  • Contract- en leveranciersmanagement (oa verzekeringsmaatschappijen en aannemers).

Facilitair Coördinator bij Vreugdenhil

In de zomer van 2021 heb ik middels Facility Service een interim-opdracht uitgevoerd bij een fabriekslocatie van Vreugdenhil Barneveld in Baarn. Vreugdenhil distribueert melkpoeder zakken van Nederlandse boeren over de hele wereld. Hier heb ik de Facilitair Coördinator voor een periode van bijna twee maanden vervangen. Gedurende deze tijd ben ik onder andere bezig geweest met:

  • Aansturen diverse schoonmaakploegen;
  • Project nieuwe kantoorhuisvesting;
  • Telefoniemanagement;
  • Uitvoerig contact met leveranciers (oa bedrijfscatering en fabrieksinstallaties);
  • Overige algemene facilitaire coördinatie.

Onderzoeker Facilitair Servicedesk Sherpa

Voor een periode van vier maanden heb ik eind 2021 onderzoek gedaan bij Sherpa in Baarn. Sherpa is een organisatie die mensen met een beperking ondersteunt met onder andere huisvesting en dagbestedingen. Tijdens deze opdracht, ook uitgevoerd namens Facility Service, heb ik deels meegewerkt op het Technisch- en Facilitair Meldpunt en deels onderzoek gedaan naar procesverbetering op dit Meldpunt. Dit betrof onder andere:

  • Mogelijkheden tot uitbreiden FMIS-systeem;
  • Uitvoeren intern klanttevredenheidsonderzoek;
  • Efficiëntere werkprocessen van medewerkers van het Meldpunt;
  • Verdere digitalisering van het Meldpunt.